DrHouseMeble.pl -  meblowy sklep internetowy

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego.

Sklep internetowy DRHOUSEMEBLE, dostępny pod adresem www.drhousemeble.pl , prowadzony jest przez firmę DR HOUSE Dorota Rozwadowska, wpisaną przez Prezydenta Miasta Lublina do ewidencji działalności gospodarczej. Siedziba firmy znajduje się w Lublinie, ul. Traugutta 21. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 946-221-91-57, Regon: 362855920.

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy DRHOUSEMEBLE prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.drhousemeble.pl, telefonicznie bądź pocztą elektorniczną.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie DRHOUSEMEBLE są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

3. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej DRHOUSEMEBLE są cenami brutto. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Zamówiony towar dostarczamy na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy. Istnieje możliwość, po uzgodnieniu ceny kosztu dostawy, dostarczenie towaru poza granice Polski.

5. Formą płatności jest przelew. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie.

6. Sklep DRHOUSEMEBLE zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.

Przy niektórych towarach podany jest czas realizacji zamówienia. Informuje on ile dni roboczych (lub godzin) zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia lub od momentu zaksięgowaniu należności za zamówienie do chwili realizacji zamówienia.

Przesyłki są dostarczane przez firmę kurierską zazwyczaj w ciągu 1-5 dni roboczych.

7. Produkty objęte są 12 miesięczną gwarancją. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w umowie wystawionej przez gwaranta. Towar posiadający gwarancję serwisu  należy wysłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt DRHOUSEMEBLE.

8. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/w ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

9. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt własny na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu, określając sposób realizacji zobowiązań sklepu. Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

10. Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony.

11. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

12. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi sklep.

13. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.  W przypadku zwrotu zakupionego towaru należy dokładnie zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniem. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany na stronie sklepu. Nie przyjmujemy paczek dostarczanych "Za pobraniem". Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

14. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

15. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

16. Właściciel sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

17. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie DRHOUSEMEBLE. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

18. Polityka Prywatności:
Sklep DRHOUSEMEBLE nie udostępnia danych swoich klientów osobom trzecim. Wszystkie dane osobowe klientów wykorzystywane są tylko w procesie realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833).

19. Sprzedawca zbiera automatycznie dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Gwarancja

Na wszystkie produkty z naszej oferty udzielamy rocznej gwarancji.
Każde zgłoszenie gwarancji będzie rozpatrywane indywidualnie.
Prosimy również o zapoznanie się z ogólnymi warunkami gwarancji, znajdującymi się poniżej.

Ogólne warunki gwarancji

  1. Produkty objęte są 12-miesięczną gwarancją, licząc od daty zakupu.
  2. Gwarancja obowiązuje pod warunkiem, że przedmiot jest prawidłowo użytkowany, zgodnie z przeznaczeniem oraz zaleceniami zasad użytkowania i konserwacji.
  3. Gwarancja obejmuje wady wynikające z procesu produkcji lub usterki surowca.
  4. Gwarancja nie obejmuje:
    • nierównomierne wybarwienia wynikające z naturalnych właściwości materiału,
    • uszkodzenia wynikające z niewłaściwego montażu oraz ustawienia produktu (np. meble ustawione na podłodze z ogrzewaniem podłogowym, meble ustawione przy kominku, meble ustawione bezpośrednio przy urządzeniach grzejnych np.grzejniki (gazowe,oliwne,elektryczne,wodne), kaloryfery, grzałki, kominki
    • uszkodzenia produktów powstałe przez ustawienie na nich gorących oraz zimnych przedmiotów, czyszczenie środkami chemicznymi, lub narażone na długotrwały kontakt z wodą.
    • drewno jako materiał naturalny może ulegać zmianą kolorystycznym, pod wpływem promieni UV może jaśnieć lub ciemnieć   
    • uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu o wilgotności mniejszej niż 50% oraz większej niż 65 % (przy niskiej wilgotności powietrza mogą nastąpić uszkodzenia mebli np. pęknięcia drewna, związane ze skurczami drewna natomiast przy wilgotności powietrza powyżej 65% mogą nastąpić uszkodzenia mebli np. pęknięcia i odkształcenia).
    • naturalne zużywanie się produktu i jego wyposażenia (np. zarysowania)
    • uszkodzenia powstałe w transporcie mebli wykonanym na zlecenie klienta przez firmę spedycyjną.
    • meble, na które zamawiający uzyskał obniżkę ceny z tytułu trwałych wad i uszkodzeń.
    • uszkodzenia wynikające z długotrwałego wystawienia produktu na bezpośrednie działanie promieni słonecznych.
  5. Wyłączenia z gwarancji:

    Utrata uprawnień gwarancyjnych następuje w przypadkach:
    • montażu niezgodnego z przeznaczeniem,
    • użytkowania mebla w pomieszczeniu o temperaturze poniżej 18 °C lub powyżej 25 °C,
    • obecność żerujących larw w drewnie (np. kornika). Ponieważ meble wykonane są z litego drewna sytuacja taka może się zdarzyć. W takiej sytuacji wysyłamy do klienta preparat zwalczający z aplikacją,
    • uszkodzenie produktu poprzez przykrycie dużej powierzchni materiałami takim jak szkło, pcv, folia, kamień, które to materiały zapobiegają naturalnemu procesowi oddychania drewna,
    • użytkowania mebla w pomieszczeniu o wilgotności powietrza poniżej 50% lub powyżej 65%,
    • zalania mebla woda lub inna cieczą,
    • użytkowania mebla niezgodnie z przeznaczeniem,
    • zabrudzenia,
    • stwierdzenia niewłaściwego sposobu czyszczenia i konserwacji,
    • stwierdzenia prób wykonania naprawy lub poprawek przez osoby nieuprawnione,
    • szkód i usterek spowodowanych przez zwierzęta,
    • uszkodzeń mechanicznych (np. rysy, obicia).
  6. Za wady nie zostaną uznane:
    • zmiany zachodzące naturalnie, podczas przeciętnej eksploatacji mebla,
    • właściwości wynikające z rodzaju użytego materiału,
    • naturalne różnice w odcieniu drewna,
    • widoczne promienie rdzeniowe drewna (element budowy anatomicznej drewna),
    • niewielkie ciemniejsze zabarwienia (tzw. fałszywa twardziel - element anatomicznej budowy drewna),
    • niewielkie zaprawki ubytków w drewnie.

Postępowanie reklamacyjne - Protokół reklamacyjny

  1. Warunkiem wykonania naprawy gwarancyjnej jest dokonanie przez Klienta uzasadnionego i zgodnego z poniższymi wymogami zgłoszenia reklamacyjnego.
  2. Reklamacja powinna być zgłoszona wraz z oryginałem dowodu zakupu (umowy), w którym złożone zostało zamówienie, w terminie nie później niż 7 dni od daty ujawnienia wady, chyba, że rodzaj wady wymaga natychmiastowego zgłoszenia. Zgłoszenia przyjmujemy w formie pisemnej oraz e-mailowo poprzez przesłanie zdjęć wraz z opisaniem usterki.
  3. Po dokonaniu zgłoszenia przyjmujący reklamację niezwłocznie ustali z Nabywcą termin wizyty, celem dokonania oględzin reklamowanego mebla. Termin oględzin mebla ustalony będzie nie później niż 14-stego dnia od zgłoszenia reklamacji. W wypadku wad drobnych, nadających się do natychmiastowego usunięcia, przyjmujący dokona stosownej naprawy na miejscu, po dokonaniu oględzin.
  4. W terminie do 14 dni od dnia oględzin Gwarant:
    - wystosuje pismo nie uznające reklamacji
    - uzna zgłoszoną reklamację,
  5. Po uznaniu reklamacji reklamujący zobowiązany jest dostarczyć produkt do miejsca przeprowadzenia naprawy. Gwarant nie ponosi kosztów transportu, chyba, że obie strony postanowią inaczej.

 

...jest pusty

Jak kupić?

Nasze meble kolonialne zamówisz: 


koszyk On-line:
dodaj wybrany produkt
do koszyka i postępuj
zgodnie z instrukcjami.

@ Mailowo:
napisz do Nas

komórka Telefonicznie: 
(+48) 535-043-595
(7 dni w tygodniu
w godzinach 9.00-19.00)

Jesteśmy na allegro


na
drhousemeble.pl na Allegro


Zajmujemy się internetową sprzedażą mebli drewnianych i z luster. Oferujemy nowe meble kolonialne , w tym meble indyjskie oraz meble palisander. Dla klientów gustujących w nowoczesnym stylu dekoracji domu, polecana jest witryna kolonialna, oraz hit sezonu meble z luster. Nasza komoda kolonialna produkowana jest z wysokogatunkowego drewna, odpornego na zarysowania. Dostępna w naszym sklepie komoda indyjska, jak i regał kolonialny wykonane są ręcznie, w kolorze ciemnego brązu. Oprócz mebli sprzedajemy lustra ażurowe oraz meble lustrzane. Zapraszamy na stronę naszego sklepu, oraz do zakupów.
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.